2012-03-16 ? 12:58:11

koka kaffe på spisen

Just nu sitter jag och väntar på att vattnet ska koka upp så jag kan göra kaffe! Jag är inte trevlig förens jag fått i mig kaffe på morgonen. OCh för min karlsloks egen skull är det bäst för honom att mjölken räcker. Annars ska han få smaka skit ikväll sen.. Igår höll jag på att få sprunk på honom..

Jag vaknade på mrogonen, låg och drg mig en god stund i sänegn innan jag beslutar mig för att jag ska gå upp. När jag väl gör det är ju kaffe det första jag tänker på. Men då upptäcker jag till mig stora förvåning att spisen har stått på sen min karslok åkte iväg på morgonen, på högsta värmen! Plus att det låg en stor tändare proppfylld med gas i, som vi använder till att tända ljusen med, ni vet sån där med lång hals?

ja som ni förstår blev jag ju helt hysterisk och skickade ett hyffsat otäckt sms.. Jag kunde ju faktiskt ha dött, om det hade gått illa. Nu har jag ju tack och lov mina fina skyddsänglar som ser till mig. Men ändå, som sagt!

Jag förstår inte hur svårt det kan vara att ta lite ansvar?
Klart jag fattar att han hade bråttom, men är det en anledning till att lämna plattan på?
Aja jag ska inte sitta här och hettsa upp mig över det där idag igen. Då blir jag bara sur.
Sörplar istället i mig mitt kaffe som förövrigt är klart nu! och mjölken räckte.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!