2012-03-23 ? 13:30:59

Jag ska unna mig skostället iallafall!

Idag är det löning! Man längtar så tills löningen varje månad, men när dagen väl är där och man siter mitt i ett hav av räkningar.. Ja då är man inte lika lycklig åt att det är löningsdagen, som man trodde. Samma sak är det varje månad.. Man inbillar sig att man kommer släpa hem storkovan och att alla räkningar gått upp i rök, så att man för en gångs skull kan få shoppa loss som en dåre i närmaste centrum eller stad!

Trotts att jag sitter här fattig, efter att ha betalat alla räkningar så tänker jag unna mig det där tjusiga skostället från indiska den här månaden. Och sen har jag pratat med Rolf idag, Han ska komma och hjälpa mig att skruva upp hallspegeln på söndag. Och kika på hur man ska skruva upp hyllorna till hallen på bästa sätt. Och även ta en titt på tv-bänken. För jag står verkligen inte ut längre! Jag vill ha ordning och reda och inte bo i ett kaos!

Juste Rolf är en av mina bästa kompisars Maja´s pappa. Jag bodde vägg i vägg med den familjen i 16 år. Och dom känns som familj till mig hela högen. Och snäll som han är så ställer han sju självklart upp och hjälper en liten väldigt ohändig tjej som mig..

Sen hoppas jag att jag har möjlighet att unna mig en härlig vårjacka, coh någa snygga toppar också! Och kanske några schyssta pumps och klackar? ..Vill ju också ha ett par nya snygga ridbyxor också.. Men ja vi får se vad jag lyckas unna mig den här månaden. Men skostället SKA jag ha!

image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!