2012-03-11 ? 10:27:14

Jag förlorade kampen mot klockan..

Jag hann aldrig klart med tvätten igår.. Det var helt sanslöst mycket tvätt.. Och under natten har varje litet skrymsle och liten vrå, klädhängare och liten lucka, fått agera klädkrok och torkställ för blöta nytvättade kläder. Jag känner mig sååå sugen på att städa upp här, eller kanske inte?!

Snart ska jag stiga upp ur sängen för andra gången idag. Var nere i tvättstugan och hämtade lite jag hängt på tork där, för en stund sedan. Men snart ska jag kliva upp och hälla i mig en kopp kaffe. Senare idag blir det mer tvättstuga men också Toddy!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!