2012-03-22 ? 11:04:06

"Idag är det Torsdag, i morgon fredag. Skönt med helg snart?"

*..mobilen ringer hysteriskt..*

..Jag vaknar till lite lätt och grabbar tag i telefonen,
tittar på den känner inte igen nummret.. svarar släpande...

- Hallåå....?

- Hej är det Natalie jag pratar med?
(kvittrar en pigg mansröst i andra änden..)

- Jaa..?

- Jag heter Rickard och ringer från Svensk Fondservic!
Idag är det Torsdag och i morgon är det Fredag! Skönt med helg snart eller?

- ...Jag har helg!

- Jaha, har du helg redan?
..Då kanske jag ringde och väckte dig?

- J-a, det gjorde du..

- Men det här jag ringer om är så viktigt! Du vet det där oranga kuvertet
som du har fått hem i brevlådan? Din premiepension?

- ÅÅhh Neeeeej....(!) Det här orkar jag inte nuuuu...

- Hehe.. Okej, ja vi återkomer en annan dag då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!