2012-03-17 ? 13:48:26

horse horse horse

Ska snart till stallet, idag ska jag ju ta hand om syrrans hästar eftersom hon har åkt till småland. Hoppas på att Fideli och jag kan rida ut, det vore så roligt att rida ut som i gamla dagar. Shit vad vi hittade på sattyg när vi var ute och red i stora skogen!

Uppdaterade ju inget om Toddy igår, men det var väl mest för att det inte fans så mycket att säga. Vi skrittade slingan, för att hästarna skulle få jobba i lite upp och nedförs backar. I början var Toddy rätt jobbig och seg, men sen eftrer ca halva rundan blev han ganska fin och hade helt plötsligt en väldanms massa frammåtbjudning! När vi kom tillbaka så travade jag några varv ute på ridbanan. Och han kändes jätte fin!

Nu dröjer det väl ända tills på tosdag innan jag rider Toddy igen, urk..! Så trist att jag bara kan ha honom en dag i veckan... Men jag är tacksam över dom veckorna då jag kan ha honom oftare. Och idag ska jag ju verkligen inte klaga, jag har ju 4 st fantastiska hästar i mitt våld idag ;) Haha! Fast det är bara Naranjo jag ska rida.

Jag tar med mig kameran, så kanske bjuder på lite bilder senare..
för övrigtså bjuder jag på en mysig liten post it lapp, med ett mysigt budskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!