2012-03-06 ? 10:30:21

Godmorgon!

Ligger i sängen och börjar snart få bråttom till jobbet.. Hum.. Hur blir det alltid såhär? Jag vill inte alls gå upp men jag måste. Min älskling gick för typ en halvtimme sedan. Det är så skönt att kunna ligga och sträcka ut sig ensam i sängen haha..!

Btw så kom jag på en sak, jag stör mig lite så på människor som snokar hos andra och inte uppger sitt riktiga namn. Vuxna människor?!? Mitt liv kretsar tyvärr inte kring er. Men snoka på du. Men lite intressant bara att du under flera års tid ägnat mig uppmärksamhet i din "tysthet". Trotts att du tycker illa om mig?

Nä nu måste jag verkligen gå upp. Måste hinna packa ihop badkläder också, eftersom det är bad idag! Och idag ska jag jobba med fin fina Joanna, så det kommer bli helt galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!