2012-03-31 ? 16:15:25

Gammalt fast nytt!



Köpte lite nyss te igår på ICA coh passade också på att köa en till likadan kruka till blomman jag fick av mamma. Sen idag gick jag ner till lions och kikade runt efter fina och anvämndbara prylar! Dock kom jag dit typ 10 minuter innan dom stängde, så det blev bara dessa förtjusande små koppar med tillhörande fat!

Jag tycker dom är otroligt charmiga! Jag gillar ju lite "old fashion" prylar, och tycker om att blanda gammalt och nytt. Nästa gång så ska jag kika efter ikadana glas som det finns hemma hos mormor. Jag bara älskar dom glasen, det är sån känsla i sånna gamla glas tycker jag! Känns lixom mysigt att dricka ur dom. Om jag inte hittar precis sånan som jag vill ha, så ska jag försöka lirka lite mer mormor haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!