2012-03-04 ? 20:14:08

Frostig morgon i början av mars..♥







I morse när jag vaknade och av en händelse råkade titta ut genom köksfönstret så höll jag på att tappa hakan..! Det var så sanslöst vackert ute, men jag hade bråttom.. Så tog ett hastigt beslut om att kameran faktiskt skulle få hänga med mig till jobbet. Sagt och gjort, dock såg jag först senare när jag stog nere vid bussen att jag hade riktigt dåligt batteri, så var tvungen att hushålla med det.

Men det kändes verkligen helt magiskt att vakna upp och kika ut genom fönstret och se hur fantastiskt vackert det var! Vi har ett ganska stort träd här utanför fönstret i köket, och jag utbrast "Men åh herregud!! Älskling, vakna!! Du måste komma och titta på det här!!" Men det hade han ingen lust med alls.. Söndag morgon klockan 09.00 då han låg och dunade som allra bäst.. Men ja, det var hans förlust inte min ;) Men det var så vackert med solen som stog precis bakom trädet, synd att ajg inte hann med att få någon bild på det. Men man kan ju hoppas att det är lika vackert i morgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!