2012-03-26 ? 18:19:37

Föreläsning om Empati.

Idag har jag och Fideli varit på en väldigt intressant föreläsning! Det var en Präst som föreläste om empati. Det låter kanske jätte tråkigt, men det var det verkligen inte! Jag tyckte till och emd att det var tråkigt att det inte var längre! Jag hade gärna suttit i flera timmar till och lyssnat på Lars som prästen hette. Han har arbetat som sjukhuspräst i massor av år, och det var så intressant att höra honom prata! Vilken klok människa!

Han har verkligen fått mig att tänka över en hel del i mitt liv, och hur jag ska bemöta människor, och hur jag själv vill bli bemött! Den där föreläsningen är något som alla borde få gå på! Så otroligt givande och jag rä så himla glad att jag fick möjlighet att vara där idag! Kände att jag var tvungen att skriva detta haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!