2012-03-21 ? 23:29:42

Fantastisc..♥!









Här ovanför är lite bilder jag har tagit nu idag. Så bjuder på dom helt enkelt!

Idag har det för övrigt varit en toppen dag på jobbet! Jobbade med min kära Joanna, och bortsett fårn en liten smågrej så har hela dagen varit awsome! Jag tycker verkligen om mitt jobb så otroligt mycket! Och jag har dom två allra bästaste kollegorna i hela vida världen!!!

Men i morgon börjar ledigheten igen, ska ändå bli skönt att få ägna sig helt åt sig själv och sina egna intressen. Och torsdagarna är ju dom bästa dagarna på hela veckan, eftersom det är Toddy-dagen! Den där hästen har verkligen trängt sig in i mitt hjärta. Han ger så himla mycket tilbaka när man väl gör rätt och förtjänar det! Det är så himla roligt, och vi börjar verkligen hitta knapparna hos varandra nu. Och han känns bara bättre och bättre att rida hela tiden! Så jag fasar verligen för den dagen då dom inte behöver mig längre. Men det dröjer förmodligen, eller ja förhoppningsvis :)!

Och i morgon har jag förmodligen en fet Toddy-bildbomb att bjuda på!
För i morgon följer Tessan med mig till stallet och ska fota oss, så hoppas hoppas hoppas att Toddy går lika bra som han gjort på senaste tiden! I morgon ska det dessutom vara bra väder, så då är det ridbanan som gäller! Love it! Ska också fråga stallägaren om det är ok att jag rider lite på åkern för att få lite fina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!