2012-03-15 ? 21:57:26

En torsdag i stallet..





















Idag åkte jag Pernilla Wimla och Ruben ut till stallet. Tiden bara flög iväg kändes det som! Jag evt inte vad som hände? Wilma och Ruben lekte med Bilbo ute på ridbanan, sen var det Pernilla coh Gretas tur på ridbanan. Dock hann jag tyvärr inte fota dom eftersom jag gjorde i ordning Toddy under tiden.

Toddy kändes ganska fin idag, inte lika fin som senast men helt okej var han idag, dock blev han lite väl taggad eftersom  vi hoppade det lilla hiundret som stog på ridbanan också. Vi fokuserade inte på mycket annat än formen och tempot idag. Red inte heller speciellt länge. Tänkte att jag rider lite hårdare i morgon om inte jag och pernilla rider ut på långtur förståss!

Jag hade även dom rosa benlindorna på Toddy idag, som ni iiof ser på bilderna ovan.. Tyckte att han passade riktigt bra i rosa benlindor! Och jag har en tröjja här hemma i exakt samma färg. Så när det blir lite varmare har jag tänkt att jag ska ha en liten photosession med rosa tema. Ska försöka få tag i ett schabrak i samma rosa nyans.  Det lär dock bli ett litet projekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!