2012-03-15 ? 14:40:14

en frisk fläkt!

FIck nyss värsta rycket här hemma! Jag blev helt spattig! Rusade runt och städade och fixade, och det slutade med att jag dammade typ allt som vi hyar här hemma? Inklusive blommorna som fick sig en välbehövd dusch! Så nu har mina blommor ryckt upp sig lite och är så gröna och fina så! Sen har jag öppnat fönstrena och vädrat ur riktigt ordentligt här hemma. Så nu känns luften frisk och härlig. Dock är det lite allt ännu, men men det är sånt man får leva med när man vädrar helt hysteriskt ;)!

Om en liten stund ska jag åka ut till stallet med Pernilla, jag ska rida Toddy som vanligt. Det ska bli så otroligt roligt. Och framförallt skönt att få komma ut till stallet. Att få vara i stallet och hos hästarna är som balsam för själen. I stallet är nog den enda platsen på jorden som jag känner att jag kan vara helt och hållet mig sjäkl. Och den enda platsen på jorden där jag faktiskt är accepterad!

Jag är så glad för att jag lärt känna Pernilla också. Trotts att det är en viss ålderskillnad känns det skönt att ha någon nära som man kan prata om hästar med, som har lite samma tänk som jag. Både när det gäller hästarna och andligheten. Sen är det ju alltid skönt att ha någon som man kan stå och bara babbla med medans man mockar också haha!

Hela jag fylls av sådan otrolig glädje och kärlek när jag bara tänker på hästarna. Hästar hästar hästar hästar. Ja det är vad mitt liv kretsar kring, det mitt hjärta klappar för. Enligt mig finns det inget underbarare! Men nu ska jag skynda mig att byta om och springa hem till mamma och pappa och kasta i mig något att äta. Här hemma ekar skåpen tomma... haha! Måste masa mig iväg och handla senare! Tur att mina föräldrar bor så nära :)

Bjuder ovckså på en gammal bild från 2009 på mig och Naranjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!