2012-06-08 ? 13:06:53

PAIN är bara förnamnet..

Jag måste till doktorn, det här går snart inte längre. Jag lider verkligen! Mina armhålor driver mig sakta men säkert till vansinne! ..Det har pågått i flera veckor nu, jag har terroriserat Fideli, min mamma och min pappa, med mina armhålor sedan starten. Men nu även alla andra som kommer i min väg! Jag struntar i hur äckligt eller sjukt det är. Jag blir galen, och alla ska veta varför!

Det kliar, det svider, det bränner och gör jävligt ont!
Jag har haft känslan av att ingen har trott på mig. Och att dom bara tyckt att jag varit kinkig (som vanligt). Men vem som helst som tar sig en titt i mina armhålor nu, förstår att detta är PAIN. Larsa kom ju hit igår för att laga mat till mig. Sen har han haft fullt sjå med att hålla koll på mig och mina armhålor.

Larsa hotade att ge mig ett kok stryk om jag inte lät bli att klia i mina armhålor.
Inte ens min darrande underläpp och mina ledsnaste mest tårfyllda ögon, fick honom att vika sig en tum. Han var väldigt bestämd. Här skulle det inte klias ett endaste dugg! Det spelade ingen roll vad jag tog mig till, eller vad jag väste för elakheter till honom. Det bet lixom inte på Larsa. Han är iof van vid mig. Ingenting som jag gör, biter nog på honom längre.. stackarn!

Men det är ganska festligt faktiskt, att så många har engagerat sig i mina onda armhålor nu. Jag har fått nummret till sjukvårdsupplysningen av Jim. Majas mamma Christina, hon har smörjt in dom med en salva. Fideli har smörjt in dom i olivolja. Mamma har tittat och ojsat sig, men sedan sagt

"det där är ingenting i jämförelse med vad jag.... bla bla bla".


Och Larsa har hotat att ge mig stryk om jag kliat. Ja, sen jag själv dårå. Men jag har stundtals bara sprungit runt och varit hysterisk och gråtfärdig, med armarna rakt upp i luften och vrålat....

"AAAHHHHHHJJ!!!"

Men på måndag blir det till att gå till doktorn.
För det här funkar inte längre, jag kan ju inte ens använda dedorant utan att det känns som om någon smetat in mig med frätande syra i armhålorna. Och sen tror jag att alla runt omkring mig är jävligt skitless på mig och mina hysteriska vrål.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!