2012-06-18 ? 11:18:48

En Torsk...



Jag har uppdaterat dåligt med det skriftliga på senaste.. Vilket inte alls känns bra förstås!
Men det är inte på grund utav slöhet som jag inte bloggar som jag borde. Nej, jag har blivit en torsk..

En Blocket-torsk!...

Precis som min ena storebror. Fast han och jag kollar visserligen på olika saker.
Men han kan inte heller slita sig från blocket.. Och han får exakt samma köp-måste-ha-begär som mig.. Det är fruktansvärt, skrämmande, tiden står lixom stilla när jag kollar Blocket.. Jag har hittat massor med fina saker som jag vill ha! Bland annat en jätte fin rosa industripall... Och ett klösträd!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!