2012-06-21 ? 11:32:48

MogLykke..?

Mina nyinflyttade missar har börjat känna sig hemma nu tror jag. Socker har krypit fram från sitt gömställe under sängen, och glider nu runt i lägenheten likt en Drottning!  Den lilla däremot kände sig hemma redan från starten. Jisses vilket litet energiknippe!
 
För övrigt är den lilla värsta stalkern... Hon är precis överallt där jag är!
Men jag tycker om det. Men jag förundras över vilka akrobater mian nya katter är!
Dom kan göra bakåtvolter, hoppa högt upp i luften, och massor med annat!
 
Fideli kallar den lilla för Mog, och det dumma är att det börjar fastna..
Men jag funderar på att döpa henne till Lykke.
 
Oj, nu måste jag nog snabba på lite så inte Tessan blir tokig på mig!
Vi ska nämligen ut till stallet och ha en fotosession idag!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!