2012-06-24 ? 12:33:57

kattigt

Eftersom dom har gjort om hela blogg.se så har jag totalt kommit av mig i bloggandet.
Men det är faktiskt också pågrund utav att det inte ens har fungerat att logga in!
 
Katterna har det bra, verkar trivas riktigt bra. Socker är dock lite tillbakadragen men Lykke är helt crazy! Men Socker bverkar iaf tycka om mig. För så fort någon annan komemr förutom jag så springer hon och gömmer sig.  inte så länge men bara i början. Men inte för mig. Så det känns ju skönt. Sen söker hon lite bättre med kontakt.
 
Lilla Lykke däremot, ja hon kastar sig över vem som helst. Ramlar pladask ned i första bästa knä och flörtar in sig. Den lilla odågan har verkligen inga hämningar och skämms inte för nått! Men dessa två siamestjejjer har evrkligen tagit min lägenhet och mitt hjärta med storm!  Som jag skrattar! Men lite creepy är det när dom absolut måste gå på toa samtidigt som mig... Så sitter vi där och kikar på varandra. Det tycker jag är lite creepy...
 
Annars så har det ju varit midsommar, jag har varit sjuk, i år igen.
Av någon underlig anledning är jag alltid sjuk på midsommar...
 
Sen så i Torsdags red jag Toddy, det gick strålande och Tessan var me och fotograferade.
Så jag bjuder på lite bilder från det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!