2012-06-19 ? 11:28:48

ikväll..

Jahapp... Så har dom ändrat utseendet på hela blogg.se.
Fick en smärre shock! Men provar väl att skriva ett inlägg ändå.

Idag blir det joppa med Fideliss som vanligt, sen ikväll hämtar jag med största sannolikhet hem två prinsessor. Jag är helt fantasiskt glad och jag längtar typ halvt ihjäl mig. Jag verkligen dör snart av längtan. Så många år som jag längtat! Kan inte låta bli att vara lite nervös samtidigt också...

Men iaf, efetrsom det ska flytta hit två prinsessor så shoppade jag lite igår.
Men måste shoppa en till liten skål, dom kan ju inte dela på en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!