2012-06-30 ? 20:34:58

i love indiska ♥

 
Idag när jag var i Täby Centrum med jobbet såg jag att dom äntligen fått in "den där" klädhängaren igen. den har varit slut hur länge som helst nu, och jag har verkligen trånat efter den i en hel evighet nu... Så nu slog jag till.. Vill inte återuppleva den där brutala sorgen en gång till. Det är klädhängaren och jag. Och den komemr bli helt perfekt i mitt sovrum sen det kan jag lova! Koppen vet jag inte riktigt, den är helt underbar den med. Men var nog inte vid medvetande när jag plockade med mig den till kassan...
 
Senare i veckan ska jag nog flytta in i mitt sovrum.
Och jag måste ringa hit Rolf igen så han kan hjälpa mig borra i betongväggen :)!
Rolf är Majas pappa som hjälpte mig att borra upp min spegel i hallen!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!