2012-06-28 ? 16:40:06

Gummistövlar och strålande sol!

 
Bara för att jag är sjuk och har köpt ett par nya fina gummistövlar, så skiner ju såklart solen! Det är så nedrans typiskt asså.. Dessutom har jag fått göra mitt eget kaffe hela dagen idag! Men det var inte så tokigt, jag hade Zandra i headsetet i ca 4 timmar haha, och det var bra längesen! Gud vad jag saknar den tösen <3
 
Om en stund kommer Maja, hon ska skjutsa mig och katterna till uppfödaren igen.
Socker trivs inte här alls, och min lägenhet är nog för liten för att ha två katter.
Känns så sjukt tråkigt, med det blir nog bäst sådär för alla oss tre.. Men gud så jag
kommer att sakna dom små liven.. Men det funkar helt enkelt inte =(
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!