2012-06-28 ? 01:50:43

fever

Det är inte mycket jag förstår längre känns det som. Jag är bara tvärsjuk och dödstrött. Någon sommar är det inte heller. Så jag har införskaffat ett par riktigt schyssta gummistövlar nu, eftersom det bara regnar hela tiden.
 
Jag har bara varit allmänt "brain-ded" på senaste.
Totalt utmattad är jag av denna jäkla sjukdommen som vägrar släppa sitt grepp om mig. Varje gång jag tror att jag är frisk och gör något roligt, så slår det tillbaka. Så nu ska jag inte göra något alls. Fötuom att häcka i soffan till på lördag då jag ska jobba igen.
 
I morse när jag vaknade och kände hur sjuk jag var, så ringde jag Larsa.
Han tyckte synd om mig, så synd att han faktiskt åkte hela vägen hit för att ta hand om mig! Han kom hit med glass, alvedon och lite annat med. Och så har han gjort kaffe till mig hela dagen. Hoppas jag känner mig bättre i morgon och slipper febern... Pallar inte febersvettas mera...
 
 
Kommentarer
Zandra

Vi kan tycka synd om varandra just nu då =/ krya på dig! <3

Svar: jaa verkligen... Krypa på dig du med gumman <3
huldras.blogg.se

2012-06-28 @ 08:45:05
URL: http://Zandrai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!