2012-06-01 ? 12:16:10

Bara för att du ska till tandläkaren..

Det bästa jag vet är att ligga kvar i sängen på morgonen. Ligga kvar där det är varmt och skönt och lyssna på regnet, eller några söta fåglar som kvittrar. Och lyssna på när fiffi snarkar som en hel skogshuggare såklart..!

Det är nog den bästa tiden på hela dagen tror jag! Det är tiden man har för oviktiga funderingar, meningslösa planeringar, och tiden man har för att studera närmare på nattens drömmar. Eftersom det aldrig är någon som vill lyssna på mina skruvade drömmar, är det lixom bäst att jag går igenom dom på egen hand.

Men sen är det ju så himla roligt att retas lite med fiffi på morgonen. Hon är verkligen helt förstörd på morgonen. Hon är så hiskeligt långsam när man väckt henne. Och bara för att hon till en början vägrade hoppa ur sängen, så kommer jag försent till tandläkaren idag. Pinsamt jodå!

Ursch, jag är så trött på tandläkare..
Tycker dom är obehagliga.. Och idag ska jag för första gången i hela mitt liv laga en tand! Det är helt sjukt, och jag börjar bli riktigt nervös nu.

Kommentarer
Rebecca

lycka till med tanden :P

2012-06-01 @ 12:18:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!