2012-07-18 ? 21:25:41

Vardagsrumsbordet.

 
 
Jag berättade ju att jag hamnat i ett allvarligt tillstånd.. Detta tillstånd kanske inte är det mest lämpliga för mig. Jag har helt enkelt för dåligt tålamod. Så när jag fick idén så skulle jag genast genomföra den. Det resulterade i att jag släpade hem bordet till mina föräldrar, letade rätt på målarf'ärg och en pensel, och satte igång. 
 
Efter den första grundomgången tog min kära mor över. 
Nu två dagar senare, står bordet, här hemma hos mig, ommålat, skitsnyggt, torkat och klart!
Det är målat fem gånger, var av jag en, och mamma fyra. Och det är helt perfekt gjort.
Min mamma är oerhört skicklig, och jag är oändligt tacksam! Hade hon inte gripit in rätt tid och fullföljt det jag påbörjat, har jag ingen aning om det hade blivit bra.. Nu ser det ut som om det alldig varit annat än vitt!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!