2012-07-21 ? 15:37:51

*untz, untz, untz, untz*

 
Men det bör tiläggas att min granne faktiskt dunkar musik så högt att mina fönsterrutor skallrar, och så högt att det hörs över hela gården! När han spelar är det bara glömma att själv lyssna på musik, för hans jäkla högtalare och bas överröstar min lilla dator, BIG TIME! ..Det märkligaste är att jag nog aldrig ens sett denna mystiske Haapparanta??! 
 
Nu ska jag gå tillbaka till tvättstugan och kolla om mina lakan är färdiga.
Mamma och pappa är för övrigt på Ikea. Jag hoppas dom köper en hylla till mig!
Skickade ett mms till Mamma med en bild på den.. vad tror ni? får jag den??
 
Kommentarer
M

Tror hon menar Haparanda, med finskt uttal ;)

Svar: haha neeej... Det är ett efternamn på en av mina grannar :P
huldras.blogg.se

2012-08-02 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!