2012-07-26 ? 10:29:26

När du får oväntat besök..

 
Nu sover dom som grisar.. Dom tänkte att det kunde vara bättre att slagga hemma hos mig. Så dom här två nötterna har kört bil hela natten. Det tog 5½ timme att köra hit från Vänersborg tydligen. Klockan 06.15 vaknade jag av att telefonen ringde. Då var dom framme, och då hade dom redan ringt mig 4 gånger. 
 
Jag hade väl inte riktigt förväntat mig besök så tidigt på morgonen. 
Och något Gevalia hade jag inte att bjuda på, så det fick bli mitt Nesskaffe. 
 
Men det är alltid kul att få besök av gamla vänner, men man blir ju smått förvånad när dom rinnger 06.15 på morgonen och säger att dom är utanför. Men hämnden är ljuv.. Frågan är bara, på vilket sätt ska jag väcka dom?
 
 
Kommentarer
erikaaasss

fin blogg:)

Svar: tack! :D
huldras.blogg.se

2012-07-27 @ 16:26:16
URL: http://erikaaasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!