2012-07-11 ? 23:57:51

Min stilige gamle vän Longly Joek på besök!

 
Idag kom min gamle vän Joel förbi. Det var inte igår vi hängde, första gången han va här till och med!
Även fast vi inte ses så ofta så är vi lika goda vänner för det. Det blir lixom aldrig stelt eller konstigt. Det är sjukt ändå hur tiden bara flyger iväg. Känns som om det var sommar 2005 alldeles nyss, då Joel, Jag och Fidde hängde var eviga dag.
 
Sommar 05 var nog en av dom bästa sommrarna i hela mitt liv. Då vi gasade runt på min härliga gamla moppe, badade, raggade upp fiskare på bryggor i blynäs, hade mysiga filmkvällar, och allmänt bara drygade runt. Dock kommer jag aldrig glömma då Fidde fick sitta en hel natt i min vita fåtölj, haha!
 
Älskar dock att Joel fortfarande kallar Fidde för korven, och själv kommer han alltid vara Longly Joek. 
Då var jag smulan.. Men nu är jag tydligen nettan, noppan eller nataliesan...
 
what the fuck did happend?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!