2012-07-08 ? 01:17:42

Glöm för guds skull inte bort dagarna..

Fick en kalender-sida länkad till mig. Och jag tycker att vi allihopa borde hålla lite bättre koll på alla speciella dagar som kommer här framöver. Så jag delar helt enkelt med mig utav några av dom speciellaste, och viktigaste! Så att vi inte gömmer!
 
 
 
5 Juli - Gentleman´s day
 
5 Augusti - International beer day
 
1 September - Random acts of kindness day
 
19 September - Talk like a pirate day
 
27 September - Hug an asian day
 
28 September - Ask a stupid question day
 
22 Oktober - INTERNATIONAL CAPSLOCK DAY #2
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!