2012-07-02 ? 16:36:32

Girl power 4 sure!

 
Pappa ringde i morse och undrade om jag(?) ville att han skulle skicka över två stycken "snorisar"?
"Nej, tack!" svarade jag honom vänligt men bestämt. Jag ville sova en stund till. Där trodde jag att samtalet hade kommit till sin ände.. Men icke!
 
"Skulle det vara okey om jag skickar över snorisarna lite senare?"
 
Men va? Tänkte jag. Varför i hela friden ska han skcika hem dom till mig när det är dom som är barnvakt för? Jag har varit barnvakt ofrivilligt tillräckligt mycket på senaste tyckte jag. Men nu skulle dom ju faktiskt åka och kolla på en bil i Täby... Jahapp, vad gör man? Jo, man säger..
 
"Skickat hit snorisarna då, men isåfall vill jag att ni köper mat till mig på vägen hem!"
 
För en stund sedan så ringde Mamma och undrade om jag ville ha en sallad från vaxholms pizzeria? :Och under tiden som snorisarna varit förpassade hit till min enkla boning, så har vi kollat på cartoonnetwork och målat alla våra naglar rosa! Jag, Viktoria och Vanessa är alla tre precis lika löjligt förtjusta i rosa nagellack,  tjejsnack och godis! Så här i lyan rådde det en hel galet hög nivå av "Girl Power"!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!