2012-07-11 ? 23:41:58

fit for fight..!

 
Jag har fått för mig att jag ska bli vältränad..! Så idag när jag kom hem från jobbet så var det bara trä på sig träningskläderna som jag rotade fram häromdagen. I förrgår tog jag nämligen årets första löprunda tillsamans med Fiffi. Att ta med den gamla byrackan var nog inte det smartaste jag gjort. Hon höll nämligen på att dö, och jag fick släpa henne.. Galet bara att hunden har sämre kondis än mig.
 
Idag fick hon inte följa med mig ut i såpret.
Dock höll jag på att dö idag. Träningsvärken i mina ben är allt annat än nådig.
Hade jag inte haft sån brutal träningsvärk hade jag garanterat kunnat springa både längre och fortare. Men när jag kom hem igen, så gick jag hem till mamma och körde ett halvt program på crosstrainern innna mina ben gav vika. Då blev det lite sittups istället innan jag gav mig.
 
Jag ska fan bli fit!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!