2012-07-18 ? 20:55:15

Ett allvarligt tillstånd.

Jag hamnat i ett allvarligt tillstånd, som jag måste kämpa emot. Jag vet inte hur jag fick det, och jag vet då sannerligen inte hur jag ska ta mig ur det. Men tillståndet är otroligt krävande, det tar på mina krafter, och det ruinerar mig fullständigt! 
 
Jag har fått för mig att jag ska "fixa till" saker och ting själv. Ja, typ som att måla om, klistra, klippa och lite annat. Det är svårt, det är jobbigt, det är tidskrävande, och det är dyrt! Men allt behöver inte fixas, och då är det dyrt, och allt kan inte fixas....
 
Här är iaf lite bilder på nya saker.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!