2012-07-08 ? 18:42:11

en stulen tvättid, och citronsura grannar!

 
Mitt söndagsnöje har varit att försöka få rent alla mina kläder. Och det är fortfarande vad jag sysslar med... Jag stal nämligen en grannes tvättid då jag trodde att hon var färdig. Sen när jag hade hängt in min tvätt i torkskåpet och tänkte gå tillbaka för att hämta ut den torra tvätten, så såg jag alla mina kläder ligga i en stor hög. Och så fick jag syn på en otroligt sur granne! Hon sa att jag hädanefter får hålla mig till mina egna tvätt tider.
 
Det ska jag göra också. Klockan 19.00 nu ikväll ska jag gå och kasta ut hennes tvätt ur torkskåpet om hon har någonting där ;).. Sen ska jag passa på att tvätta lite handdukar och lakan, OCH få alla mina kläder torra..!! En heldag i tvättstugan. Jippie!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!