2012-01-15 ? 00:11:55

vardagsrums möblerna!







Här är mattan, soffan coh tv-bänken som vi köpte idag på IKEA. Vi komemr att bryta av färgerna med dekoration i form av kuddar, ljus och andra piffiga saker! Så i slutändan kommer det inte se så "murrigt" ut så som man kan tänka sig just nu. Och soffans färg är mycket snyggare IRL än vad den är på den där bilden. Ni ska få se det kommer bli fantastiskt!

Dock var väl inte jag så himla taggad på den där tv-bänken.. men jag gick ge med mig. Karlsloken tycker tydligen att den är skitsnygg och han vägrade verkligen att ge med sig. Så jag fick helt enkelt lägga mig. Ikea är verkligen rena döden för par där båda har en stark vilja. Vi var ju där så himla länge och vi blev trötta av att kånka och bära och knata.. Fötterna värkte och ett tag fick jag till och med den dumma tanken "är det verkligen värt att flytta?" hahahah! Tänk vad ikea kan göra med människan! Klart att det är värt det! Finns inget som är mer värt än att ha sitt eget hem att dela med den man älskar! Oavsett om man har en tv-bänk man inte är helt 100 nöjd med eller inte.

Väl hemma igen är jag sådär superduper taggad inför flytten som jag varit tidigare! Nu är det enda projektet med målningen kvar. Det tar väl emot lite, men Björn ska ju hjälpa oss då han är målare och har jobbat med det i över 1 år. Så det kommer gå sit bra, så fort vi köpt färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!