2012-01-06 ? 15:10:06

Toddy <3

Åh i morgon ska jag äntligen rida Toddy, det ska bli så roligt! Känns som om det var evigheter sen, bara för att det var så intensivt där precis vid jul! Tänkte att jag skulle rida ut en svääng och sen rida i lite i ridhuset och jbba vidare på lång och låg och självbärigheten. Sen även på att lyssna till mina känlsor och rösten. Jag gillar ju inte att rida så mycket med kroppen, utan vill hälst rida med känslan och små hjälper. Och så fort Toddy är uppvärmd ordentligt vill han ju bara gasa på och då går det så jädrans fort!

Sen på söndag är det jobb igen, ska bli skönt att komma tillbaka. Få lite rutin igen. Är så tråkigt att vara ledig när dte inte finns någon att umgås med. Mathias jobbar ju.. Som alla andra, och sen är det ju lagom kul att alla ens vänner är så himla upptagna av annat.. Nä så jag längtar lite efter att gå till jobbet faktiskt. fast jag längtar inte till att gå upp tidigt på morgonen ;) haha! jag trivs ju så vansinnigt bra med mitt jobb, och det blri ju inte direkt sämre av att man har jordens bästaste kollega där också!

Sen så ska jag rida Toddy varenda Torsdag, och ev några fler dagar i veckan beroende på när jag är ledig osv. Men här i mitten av januari då vi ska flytta blir det nog bara en dag i veckan. Mer komme rjag nog inte hinna just då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!