2012-01-11 ? 23:08:07

Massor av mat!



Kanske sjukt tråkig bild för er men ser i vad med grejjer det är eller? HAHA allt detta köpte min karlslok och hans mamma igår på hans födelsedag igår!Det är verkligen galet mycket saker, och kassarna är vansinngt tunga!

Det är allt från pasta till kryddor, the, mjöl, socker, ja ALLT!
Sen är det en mixer och kaffebryggare i dom där vita lådorna som står ovanpå varandra! Sen har vi fått en brödrost av min mamma och pappa, och så ska vi få glas och lite skålar m.m också. Och så har mamma lovat att hjälpa mig att städa hela lägenheten sen, innan i ska börja måla. Så förhoppningsvis blir det på måndag! :)

Allt i dom där kassarna gick på flera tusen kronor! Så där har vi sparat in sjukt mycket, stort tack till hans underbara mamma<3 Nu är det bara kyl och frysvaror som saknas, men det handlar vi sen när vi flyttat in såklart! Nu börjar verkligen flytten närma sig. Vi har också bestämt att vi ska ha en grå fondvägg, och vilken vägg som ska bli fondvägg!

Dock är vi lite oense om min spegel och mina krokar till den, han vill inte ha dem med, men jag säger att dom ska med. Och det SKA dom, eftersom jag älskar dom och inte kan tänka mig att lämna ifrån mig dem. Så är det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!