2012-01-02 ? 20:31:10

tjatar lite till.....

Jag förstår att ni lider av mitt eviga tjat om min karlslok och lägenheten som jag ännu inte flyttat in i. Det måste verkligen vara så sjukt tråkigt för er att läsa om. Men jag kan helt enkelt inte hålla mig. Jag håller på att avlida av all längtan. Och karlsloken älskar jag ju så gränslöst mycket trotts att han är knäpp och ganska trög i vissa avseenden och situationer.

Och idag mina damer och herrar har jag fyndat!
jag har fyndat en fritös, och en kaffebryggare samt en toapappershållare och lite annat. Hemma hos min mammas arbetskamrat. Hon har nämligen flyttat från en villa på över 200kvm till en liten två! Och det komsika var att den lägenheten hon bor i, där bodde min mamma när dom flyttade ned hit från Piteå då hon var liten.

Annars så har jag i princip inte gjort ett skit alls idag. Jag skulle egentligen ha tvättat våra kläder. Men jag orkade helt enkelt inte ta itu med det. Fy fanken vad med tvätt vi har.. Och egentligen borde jag ha städat där nere. Men, det orkade jag inte heller. Det enda jag kan tänka på är flytten!

Och jag är snart beredd på att städa ur och flytta ut allt ur lägenheten själv haha! Det var väldigt längesedan jag längtade såhär mycket efter någonting. Vet inte om jag någonsin har längtat såhär efter någonting, förutom efter min karlslok när han har varit bortrest eller dyl..

Tänk också vad fantastiskt massor med roliga och helt underbara "före och efter" bilder jag kommer att bomba er med när vi får helt fri tillgång till lägenheten ;)! Innan vi målat, efter vi målat. Innan vi flyttat in soffan, efter vi flyttat in soffan. Innan jag ställt fram allt mitt krimskrams, och efter... haha! ÅÅÅHHHH! Jag längtaaaaar!!


den här creepy blicken, och den här arga blicken, ska vi ge snubben som har sina grejjer i lägenheten om han inte städar ur den snart hahah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!