2012-01-03 ? 21:32:32

titta så fint <3



Nu stär äntligen mitt namn på dörren till lägenheten! Ni som inte varit med om det fattar inte vilken härlig känsla det är! Det är helt otroligt, mitt namn står på dörren till en lägenhet. En lägenhet som jag om inte allt för lång tid kommer att flytta in i tillsamans med min pojkvän. Men eftersom jag står på kontraktet så står bara mitt namn där, än så länge i allafall.

Sen bjöd jag på en bild på lite saker jag införskafft till lägenheten. Lite tråk-saker, en saker som faktiskt behövs. Eller ja... Fritösen kankse inte behövs, men den är sprojlans ny och jag fick den. Så varför inte? Se lådan ovanpå den är en kaffebryggare. Sen brevid en brödrost. Och till vänster en toapappershållare, och i påsen brevid den så är det lite andra bra och ha grejjer.

Min bästa kompis Fideli´s pojkvän Nicklas har precis köpt en lägenhet här i samma område. En exakt likadan lägenhet som vi också ska flytta till. Så var där och kikade nu ikväll. Hans lägenhet är dock renoverad vilket inte våran är. Jäklar vad fin den var! Och köker var exakt likadant förutom att dom hade satt dit spottar istället för lysrör ovanför diskbänken. Och så hade dom bytt handtag till köksskåpen och lådorna. Det gav verkligen köket ett lyft! Så det ska nog jag också göra efter hand.

Det är ju alltid kul att se hur andra gör, och eftersom vi har en exakt likadan
lägenhet är det roligt att jämföra litegranna och bolla idéer och utbyta tips.


p.s
När vi flyttat in ska jag puttsa bort allt skrot på brevinkastet...
Och så ska jag ordna en fin välkommen skylt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!