2012-01-09 ? 23:28:40

suits



Under gårdagen blev det tyvärr inget bloggande! Famms ingen tid för det helt enkelt. Dagen började med att jag åkte till Jobbet. Uppdraget för dagen var att åka till husdjursmässan. Sen när jag slutade lockan 17.00 mötte jag upp min älskling och vi åt middag på en ganska ny resturang här i Vaxholm. Där det är kombinerat sushi, thai och kina-mat.  Smakade mycket bra!

Sen begav vi oss hemmåt och hade myskväll och kollade klart på serien Suits. Väldigt bra! Men gud vad jag blir arg att säsong två inte kommit ut än! Tycer det borde vara rent ut sagt olagigt(!) att avbryta en säsong när dte är så galet spännande! Sen tittade vi på ett avsnitt av Arne Dahls serie, om en amerikansk seriemördare som beger sig till sverige. Avsnittv två ska vi kika på i morgon tror jag. Då fyller även mitt hjärta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!