2012-01-15 ? 21:21:48

snart är mitt liv fulländat <3

Altså nu när det verkligen börjar närma sig att flytta "på riktigt" känns det lite konstigt. Nu när vi handlat möbler, ocj diverse andra bra och ha saker så känns det så himla konstigt! Vi ska flytta på riktigt! Vi ska bo tillsamans i en lägenhet där bara vi bor?!? Det känns så himla overkligt även fast det är verkligt.

Har ju drömt om det här i så otroligt många år! Och nu när det verkligen händer känns det som en dröm. Dock är jag ju x-antal tusen fattigare efter inköpen av allt på ikea igår. Men det var ju nödvändiga prylar som vi handlade, så det känns ändå väldigt roligt trotts att man helt plötsligt blev fattig igen haha! Nu måste jag bara få tag i han som bott där tidigare så jag kan ta över hans elräkning osv.

Det känns verkligen helt sjukt. Helt sjukt kul! Det kommer att bli så jäkla bra med flytten och allt! Har ju cokså bestämt att Fiffi för det mesta ska bo med oss. Men när jag jobbar och ibland så kommer hon att avra hemma hos mamma och pappa såklart, så att hon inte behöver vara själv.

Det enda som saknas i mitt liv efter att vi flyttat in är en egen häst igen, och ett körkort. Sen är mitt liv fulländat haha! Och jag ska jobba hårt för att ta mig dit! Ska man ha egen häst krävs det att man har ett körkort. Annars blir det så himla knöligt att ta sig fram och tillbaka till stallet när man jobbar osv. Det funkar lixom inte att ha häst utan körkort har jag kommit fram till. Ja sen behöver jag väl egentligen en bättre månadslön också, men det kommer senare tror jag! Det är ett senare problem.

Nu när jag bara rider ett par dagar i veckan så funkar det ju utan körkort. men varje dag så som jag gjorde förut är iinte hållbart. Men jag längtar verkligen till jag har möjlighet att ha en egen häst igen. Men det lär dröja minst ett år till iallafall. MINST!

Bjuder på en mysig vinterbild på mig Fiffi och min förra ponny Breitling.. <3
Kommentarer
Jossan

vart har du köpt ditt snygga rosa träns som jag såg på din förra blogg? har du kvar det btw?

2012-01-17 @ 22:16:41
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!