2012-01-02 ? 14:17:16

Nyårsafton







På nyår så startade jag ju dagen här hemma. Men styrde snart kosan till min finaste Joanna, för att fira ite där. var så kl att få se hur hon bor, och få träffa hennes nära och kära. Och speciellt hennes sambo coh fästman Dagge (kan inte stava hans riktiga namn så ni får nöja er med smeknamn)..

Men precis som alla andra så vilel ju jag fira tolvslaget tilslamans med min egen älskade pojkvän och väldigt snart sambo. Så jag åkte hem så jag var hemma till 22.30 Syrran tajmade mig perfekt och vi förevigade ett par bilder på oss två tillsamans. Sen kl 23.00 dök mitt hjärtas älskling upp. Vi gjoorde kaffe och gick ut och satte oss på berget och kllade på alla raeterna. Det var så fint och så fick jag min efterlängtade puss på 12-slaget. När 2011 blev 2012 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!