2012-01-11 ? 02:26:39

Nattligt inlägg från iphonen

Peuw.. Äntligen läggdags! Har varit full rulle hela dagen då jag började jobbet lite tidigare än vanligt. Och när jag kommit hem han jag nätt och jämt äta middagen som mamma sparat åt mig innan min älskling anlände. Han fyllde ju 23 år idag, och hans snälla mamma gav honom en fantastisk pressent!

Han fick nämligen fylla en hel kundvagn med precis vad han ville. Så det blev torrvaror och lite andra förnödenheter i matlagningsväg som vi kommer behöva vid flytten! Det blev typ 5-6 proppfulla kassar med grejjer, plus en jätte fin kaffebryggare och en mixer så vi kan göra smooties!! Bild på allt kommer i morgon när jag sitter vid datorn. Ligger i sängen och bloggar från min iphone just nu.

Ni skulle bara veta hur det ser ut här hemma just nu.. Som om att någon släppt ned en bomb här. Och allt som Mathias och hans mamma köpte idag står under trappen. Får bli en tvätt och städ dag på torsdag när jag är ledig. Men måste ju få tid att rida Toddy också!

Nu till helgen kommer iaf lägenheten att städas ur, så i början av nästa vecka kommer vi kunna börja måla om! Ska bli sååå sanslöst skönt att äntligen få komma igång! Har lite olika id'eer om hur vi ska få allt att bli så bra som möjligt. Men det får vi ta allt eftersom när vi flyttat in. Har kommit på en jätte bra lösning för det lilla sovrummet. Men vi har inte råd att köpa både ny säng, soffa och garderober på samma gång. Så sängen får vänta, och prioett är en soffa! Sen garderober! Och kanske nytt köksbord och nya stolar, och efter det får vi fixa en ny säng osv.

Nu har jag delat med mig lite av mina nattliga funderingar,
så nu blir det nog lite lättare att somna ;)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!