2012-01-05 ? 22:15:12

Morr..!!

Idag fick jag krupp på mamma och pappa! Dom åkte till ikea, och dom VET ju lixom att jag ska flytta snart. Och dom VET att jag behöver åka dit. Men nix, dom sa inte ett ljud till mig om att dom skulle åka till ikea. Jäkla skit päron! Är fortfarande sur på dom.. Tycker det är jävligt dålig stil faktiskt.

Och så säger dom, ja men du låg ju och sov?
Jaha?! Man kan väl väcka mig? Jag tar max 20 min på min på morgonen. Slänger på mig kläderna, och gör en kopp kaffe i min thermos, som jag tar med mig om jag ska någonstans. Så hur svårt kan det vara? Ursch..! Tycker det var riktigt egoistiskt. Speciellt när jag inte har ett jäkla smack att göra nu på dagarna när jag är ledig. Så varför inte sova bort tiden då lixom? Det är sunkigt väder, så man kan inte vara ute. Alla anndra jobbar. Så lixom, what to do?! ..Sova! Speciellt när man brottats med en supersvettig karlslok som pratar och skriker i sömnen hela nätterna.

Dock så är jag helt allena ikväll/inatt.
Ska bli ganska skönt faktiskt, trotts att jag såklart saknar honom när han inte sover "hemma". Men dom senaste nätterna har varit skit jobbiga. Fattar inte vad han drömmer för sjuka mardrömmar... han skriker helt vansinniga saker, och svettas som en liten gris så det bli swimming-pool i hela sängen.


                                      

                                          Så inatt får jag och katten lite kvalitetstid utan att riskera att
                                                                få en dyndsur karlslok över oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!