2012-01-15 ? 21:00:54

möblerna är här!!!

Nu har möblerna äntligen kommit! så skönt att ha dom "hemma" nu. Dom är inne i lägenheten vi ska flytta till som bara ligger rakt över gården där jag än så länge bor hos mina föräldrar. Så jag Björn och karlsloken hjälpte Bring-killen att bära in allting. Såklart fick jag som tjej bara bära dom lätta grejjerna! Tänk vad skönt det är att faktiskt vara tjej ibland haha ;)

Enda gången man inte kommer undan med att bara bära lätta grejjer är i stallet.
Eftersom det mestadels bara är överbefolkat av kvinnfolk där haha!

I morgon tänkte jag ta lite "före" bilder och plocka bort sånna där smågrejjer som sitter på väggarna. Ni vet sånan där grejjer som man hänger upp tavlor med, och montera ned gardinstänger och dyl. Så vi slipepr göra det precis när vi ska börja måla om. För i morgon åker vi troligtvis iväg och köper målarfärg. Om vi inte gör det i mrogon kommer jag bli galen.

bjuder på en härlig bild från i sommras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!