2012-01-13 ? 13:57:54

kliar i fingrarna som aldrig förr!








Jag har verkligen hittat min nya favorit hemsida för inredning haha!
Är inte den där sminkväskan helt otroligt söt? Jag ska beställa den så snart vi har flyttat, tillsamans med smyckes hängaren och bokstäverna LYCKA. Och så hittade jag ett jätte fint badrums set, handborstmugg, tvålpump och tvålkopp! Det ska jag också beställa sen tror jag! Och så ska jag beställa bokstäverna BAD till badrumsdörren.

Sen är jag även på jakt efter ett snyggt tidningsställ kompinerat med talettpappershållare, bara för att jag tycker det vore fint att ha inne i badrummet. Sen måste vi köpa nytt duschdrapperi. Och så vill jag ha en sån där grej till badkret som man kan ställa ljus på som man lixom kan flytta omrking och ha längst bort men även i mitten om man vill. Vårat hem kommer bli sååå fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!