2012-01-19 ? 02:59:00

kissnödigt inlägg....


     Bjuder på en lite ruggig bild på mig och min karlslok från 2009! Bara för att jag höll på att kissa på mig av skratt där!

Gaaah.. Har haft så otroligt fullt upp senaste dagarna. Har knappt hunnit med mig själv känns det som. Är kissnödig och så slut i både kropp och själ att jag inte ens orkat gå och kissa.. Har varit kissnödig i typ en hel timme... Har inte ens orkat gå ifrån datorn.

I morgon ska jag iaf till stallet och rida Toddy en sväng.
Velar lite om jag ska rida ut eller om jag ska träna lite lång och låg i ridhuset. Tror det blir ridhuset faktiskt nu när jag tänker efter. För jag behöver jobba lite själv med min kroppskontroll också. Gör det inte lika bra när jag rider ut av någon anledning. Sen så ska karlsloken och Björn måla i lägenheten i morgon. Det blev aldirg av idag tyvärr.. Eftersom Björn som har jobbat som målare inte kunde idag. Och vi vill ju att det ska bli snyggt så vi väntar tålmodigt ;)!

Är verkligen såå supertaggad på att flytta in NU! Men först måste vi måla färdigt.. Vill bara ha det klart nu nu nu nu... Pappa tyckte förövrigt att han var jätte rolig nu sent ikväll då jag kom hem fårn jobbet. Jag knackade på altandörren eftersom jag lämnat min nyckel hemma till karlsloken, och porten var ju självklart låst.

Så när pappa väl pallrat sig upp från soffan och jag gjort lite fula grimarser i fönsterrutan åt mamma så öppnar pappa en liten glipa i dörren och säger "gå hem till dig" och så stänger han igen! Jäkla gubbe! jag sa att han inte var riktigt klok, och att jag minsann tänker vara här precis hur mycket jag vill. Både nu innan jag flyttat och efter haha!

Nä nu ska jag springa iväg och pinka.. Blåsan spricker snart känns det som..
Och efter det så är det fiffis tur att gå på toaletten. Ursch..
Hoppas det inte snöslaskregnar ute fortfarande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!