2012-01-09 ? 23:40:53

jobbmode



Såhär ser jag ut i princip varje dag då jag åker till jobbet! Taggar till inför jobbet med en thermos kaffe i högsta hugg, och allt som oftast sitter jag i Roslagsnäsby trafikplats i 15 minuter och lyssnar till bilarna och även Joannas ljuva stämma i hörlurarna. Vi brukar prata från att hon ringer och väcker mig, ända tills jag kliver på samma buss som hon redan sitter på haha! Snacka om det känsn tomt dom dagar vi inte jobbar samma tider!

Joanna är min egen lilla ängel. Och gud så jag
är tacksam över att hon ramlade in i mitt liv!

Idag jobbade jag sent, därav ingen tidigare uppdatering. Och jag är helt slut i knoppen! Mina ögon och mina armar vill inte riktogt lyda mig, men ändå så känenr jag mig inte sovtrött? Helskumt. Inatt är jag även ensam, kanske därför sängen lockar ännu mindre också. Tycker inte alls om när karlsloken sover borta! Men men, så är det ibland. Trotts att sängen känns pytteliten när han är hemma, så känns den påtok förstor när han inte är här..

Förövrigt så ska lägenheten städas ur till helgen, så då kan vi bröja måla och grejja och fixa. Ni ska såklart vara uppdaterade och jag komemr bjuda på före och efter bilder! ÅÅhhh som jag LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!