2012-01-19 ? 18:49:29

jag ska måla hela världen lilla mamma...



Lägenheten FÖRE vi började måla om!



Lägenheten efter att vi grundmålat!

Idag ska vi äntligen fortsätta att måla om! karlsloken och Björn har varit iväg och handlat mer målarfärg idag. Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska höra av sig. Då ska jag bara traska rakt över gården här, och ställa mig och fixa och dona lite i lägenheten samtidigt som dom målar. Tänkte att jag skulel fortsätta att puttsa på fönsterkarmerna. Och så ska jag fortsätta att puttsa lite på diskbänken och bänkskivan i köket. Sen tänkte jag fixa lite inne i badrummet också. Vi ska få mammas nya badrumsmatta då hon och pappa är och köper ännu en ny som passar bättre in här hemma hos dom. Sen ska jag tigga tillbaka deras julklappar som jag köpte till dom haha! Köpte nämligen lila och grå handdukar till dom i julklapp. Och vi har köpt lila och grå handdukar på Ikea till vårat badrm. Sen har jag likadana som jag gav till mamma och pappa, fast brun och ljusrosa. men dom kommer inte passa in. Så då kan vi lika gärna bara byta rakt av ;)!


Kommentarer
Annso

Ska bli så kul att få se bilder när det är färdigt! :) Kram

2012-01-19 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!