2012-01-26 ? 13:41:57

godmorning sunshine!

åååh vad skönt det ar att sova ut idag! Och så skönt att inte behöva stressa iväg någonstans! Jag ligger fortfarande kvar i sängen, och vill väl inte riktigt gå upp ännu. Jag skyller på att det är kallt på golvet! Men snart ska jag gå upp. För jag måste plocka i ordning lite här innan jag ska åka ut till stallet och ta hand om Toddy.  Ska hämta ut En jacka till Fiffi idag också! Och när jag kommer hem från stallet ska jag betala räkningar... Jag önskar så att pengarna bara kunde dras automatiskt! Det är ju så ledsamt att se pengarna ryka sådär.. Nä fy, jag ska inte inleda min morgon men att tänka på pengar och räkningar... Ursch och fy! Nu ska jag tänka på Toddy istället, allt fokus på honom <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!