2012-01-13 ? 14:57:02

Fiffis nya kläder!



Idag hämtade jag ut paketet från Hööks till Fiffi. Tröjjorna passade jätte bra! Dålig bild men ja ni ser ju litegranna av den iaf. Plus att ni får en söt bild på min lilla tuffsiga puffie <3! Halsbandet var dock påtok för litet, men ska kolla om det kanske passar katten istället. Annars skickar jag tillbaka det och begär ett större om det finns. Och nu återstår bara paketet från horze med hennes lila utredress! Hoppas att den kommer passa, så jag slipper skicka efter att byta den också haha! :)

Visst är mitt lilla hjärta söt i sin nya tröjja? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!