2012-01-04 ? 21:50:34

Fiffis födelsedagspressenter





Detta supersöta halsband och den här mysiga tröjjan har jag beställt till Fiffi. Tror hon kommer bli jätte fin i det. Diamanter till min lilla diamant ;) och en mysig polotröjja att ha inne eftersom hon är så frusen. Tycker inte att hon passar i den rosa tröjjan som mamma och pappa köpte till henne för ett tag sedan. Och den gröna är alldeles noppig och lite trasig, plus att den har en döskalle på ryggen. Vilket jag INTE tycker är speciellt snyggt och passande.. Och den Lila tror jag kommer bli jätte på prommenaderna. Lila klär faktiskt Fiffi väldigt bra!

Så jag hoppas att Fiffi blir glad, vad tror ni?
Hon fyller ju faktiskt år här i slutet av Januari.
Tror bestämt att hon fyller år den 21/1 !!

Kommentarer
Emelie

Super fina saker :D Jag tror det kommer vara super fint på Fiffi :D

2012-01-04 @ 22:03:33
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se/
Olivia

Åhh en såndär svart stickad tröja köpt vi til Mocca också! Och hon tyckte jätte mycket om den för hon brukar inte vilja ha sånna på sig, men den var SUPER!! :D

2012-01-05 @ 02:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!