2012-01-03 ? 19:42:17

En nypa frisk luft kanske?

Nu är jag helt slut! ..Så ska ta och byta om och ta en prommenad med Fiffi. Kan behöva lite frisk luft och en prommenad. Jag som suttit inne precis hela dagen! Och snart kommer förhoppningsvis min karlslok hem så då blir det nog bänka sig i soffan framför en bra film med någonting gott!

Nä nu ska jag gå ut och prommenera. Iaf hela vägen ned till statoil ;)
Ska överaska min älskling emd varsin Ben & Jerry hade jag tänkt.
Han har tjatat om det i flera veckor. Men jag har inte varit sugen alls..
Tycker inte riktigt att man äter glass på vintern. Jag vill ha sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!