2012-01-22 ? 17:06:06

bloggar från lägenheten <3

Sitter i våran nya fina lägenhet och bloggar just nu! Shit vilka fartfyllda och proppade dagar det har varit nu! Syrran och hennes nya karl var här på besök för en stund sedan. Mycket trevligt, jag bjöd på kaffe vilket han uppskattade rejält! Syrran dricker ju inte kaffe, så hon har med andra ord ingen kaffebryggare och iget kaffepulver. Så stackaren har vari utan kaffe i 3 dagar!! Nu ska jag strax knata över till mamma och pappa och hämta gardinerna som mamma har köpt till mig på min order haha! Och efter det ska jag skruva upp gardinstängerna! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!